*Lenas lilla blogg*

maten var klar...

Publicerad 2010-04-19 21:26:10 i Allmänt,

Första arbetsdagen denna vecka är avklarad.
Bara 3 kvar.

Idag behövde jag inte laga mat för den var klar när jag kom hem.
Tompa hade lagat mat idag.
Så gott det var och så skönt att slippa laga mat för engångs skull.

Har tagit en runda med hundarna ikväll medans gubben kolla på hockey..
är inte så intresserad av det.
Men i morron börjar ju speedwayen igen å det ska bli så kul...YES!!!!

Så nu kommer det bli att skriva om speedway fram över....

Kommentarer

Postat av: Catojohanne

Publicerad 2012-07-18 10:39:49

Interesting site. Worth the visit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela