*Lenas lilla blogg*

EN TISDAG I APRIL...

Publicerad 2010-04-06 18:54:45 i Allmänt,

Vaknade skapligt tidigt idag utan nån klocka som ringde...men det har jag visst börjat göra så fort jag är ledig och FÅR sova... det är väl typiskt. Så efter att jag fått i mej några koppar kaffe så tog dogsen och jag en promenad... vi gav oss ut på el-ljusspåret för att kolla hur det var efter vintern.
Ganska blött var det här och där och även en hel del snö.


Sen så hade nog HÄLGE ÄLG gått precis före oss på slingan...



...höll på att trampa i färsk älgbajs.

Lite längre fram så hade vildsvinen varit framme och bökat lite.




När vi kom hem så käkade vi frulle... smakar väldigt bra när man varit ute och gått på morronen.
Sen styrde jag om lite affärer via datorn.

Sen tittade solen fram så då gick vi ut i trädgården och fixade lite i rabatterna. Jag fixade och vovvarna tittade på.

Satte potatis i växthuset idag så nu hoppas vi på potatis till midsommar.

Men nu ska jag ta mej lite kaffe och nybakade kanelskorpor.


Dom är så goda så goda...Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lena

Bor i Smålands skogen.. Mitt intresse är att handarbeta & pyssla . Jag gillar även att fotografera. En av mina favoritintressen är att gå på loppisar & secondhand där man kan göra massa "fynd". Vandra i skog och natur med hunden är oxå ett stort intresse hos mej. I min blogg skriver jag om allt mellan himmel och jord. Och jag blir jätte glad om du lämnar ett spår efter dej genom att lämna en kommentar. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela